luni, 27 iunie 2011

CREDIT CARD OVERDUE EMAIL CU ATASAMENT INFECTAT

saptamana aceasta am fost subiectul a doua mailuri cu atasament infectat
si a unuia cu phising folosinduse de numele celor de la ING
ultimul a fost acesta cu credit card overdue care pretinde ca as avea eu restante la nu stiu ce card
in acest email se presupune ca as fi intarziat eu cu plata cardului timp de doua saptamani
dupa care mai jos se gaseste un fisier atasat pe care cel care la primit ar trebui sa il descarce
iar in el ar fi extrasul de cont al propietarului
detectia pe virus total al malwarelui atasat este de 23 din 42
in momentul in care primiti un asemenea email nu descarcati nimic,il stergeti imediat
nici o banca nu va va trimite un asemenea email cu fisier atasat
de fiecare dat scanati pe virus total tot ce descarcati
daca tot aveti de gand sa o faceti, o sa aveti cea mai buna detectie
http://www.virustotal.com/
sau la fel de bine puteti sa folositi si virscan
http://virscan.org/
iar in momentul in care intalniti un email care vi se pare dubios de tip phising
nu introduceti datele dvs de autentificare pe pagina unde va trimite acel mail
fiti atent tot timpul la bara de adrese sa corespunda cu cea originala
daca aveti de gand sa verificati situatia verificatio pe pagina oficiala a banci
aceste tipuri de emailuri curg garla in ultimul timp

4 comentarii:

  1. Da si eu am primit azi acest email azi si NIS 2011 ma avertizat ca e virusat... chiar sunt "bucuros" ca sincer chiar ma gangeam mai acu vreo 2 zile cum uni primesc email-uri cu atasamente virusate si eu nu!!??...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e chiar o bucurie dar ......
    daca esti invidios ti le trimit si tie
    dupa ce le primesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu primesc destule, insa eu nu le deschid atasamentele, voi?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu este recomandat sa le deschideti
    pur si simplu le stergeti imediat
    in momentul cand primiti un mail suspect

    RăspundețiȘtergere